Followers

Monday, 5 December 2011

Monday Blues

ISNIN... Hurmmm, hari pertama setiap minggu untuk mula bekerja....mood???kurang stabil...hukhuk...banyak perkara yang bermain dalam kepala....shuhhh2, pergilah jauh2, orang nak buat kerja ni...adoiii!!!semenanye post hari ni sangat special bagi saya walaupon mungkin takde info yang berguna sangat pon yang nak disampaikan...=) kenapa agaknye yer???sebab pada hari ini saya telah genap menjadi tunangan orang selama 3 bulan 5 hari....alahaiii, tu pon nak kecoh ker?hehehe...bukan2...dan yang menariknya jugak adalah saya akan berkahwin juga dalam tempoh 3 bulan 5 hari lagi...hmmm, macam comel jer kan....=)


Mungkinkah hari itu akan tiba???semakin menghampiri tarikh keramat itu, semakin banyak dugaan yang menimpa....Aku bermohon pada-Mu Ya Rabb, semoga niat murni kami ini dipermudahkan dan berjalan dengan lancar...Sesungguhnya kami hanya mampu merancang, dan selepas itu semuanya terletak dalam tangan-Mu....Kepada tunang yang tersayang, semoga kasih kita tetap teguh walau ada badai yang cuba menguji hubungan kita....semoga kita terus kuat dan tabah dalam mempertahankan cinta ini...Ya Allah, Kau lindungilah perasaan cinta antara kami selagi ianya tidak memudaratkan dan tidak melebihi cinta kepada-Mu...Amin...

2 comments:

dhiera said...

preparation macam mana?

Ummi Balqis Ismail said...

Preparation ade sikit pending la buat mase ni...huhu...kereta kita still kt workshop lg...ade few things yg blom setel...so, mmg patah kaki sikit la sekarang...