Followers

Sunday 4 December 2011

Hunting for Kasut Nikah

Kasut nikah?Emm, nak sewa ke nak beli??kalo sewa, macam da bosan pulak nengok design yang sama jer...tapi kalo nak beli pulak rase macam membazir jer....hehe, tadi saje la meng'google' kasut nikah....Dan hasil pencarian not bad jugak...banyak kasot2 yang cantik dan malato0pppsss yang aku jumpe....jom kita tengok sket...


merah??sangat suke...kena dengan tema aku!!!kalo tukar bunga kaler itam mmg cun sangatlah...=)


yang ni pon lawa jugak.....=) pakai nikah cantik kot...


pon cantekkk!!


ni pon lawa buat nikah.....oh sudah rambang mata...(@ _ @)

Waaahhhh, semua pon cantekkk....tapi sume pon macam tinggi jer...oh2, adakah aku sangat yakin untuk pakai kasut tinggi macam kat atas ni?buatnye aku terpeleot ke mase tengah nak naik pelamin nanti macamane??tak dapat dibayangkan....(jangan bayang pon...) Mostly, blog2 B2B yang aku jalan2 banyak DIY je kasut nikah or kasut sanding dorang...mebi aku pon boleh DIY gak...carik kasut yang tak berapa tinggi...janji selesa and aku konfiden nak pakai kasut tu nanti...ujung2 tahun ni, memang tepat sangatlah kalo nak p hunting for nikah shoes. kan ade YES (year-end sale)...yippieee!!!lets shopping....yaribba2....=D hopefully, jumpe kasot yang sesuai...x saba nak DIY!!!ecehhh, nak jugakkkk...

No comments: