Followers

Monday 12 December 2011

Kain Lace for Family....:-)

Assalamualaikum belogku.....
Kali ni nak update kain yang akan dipakai oleh kaum kerabatku pada hari majlis nanti...seperti yang aku penah mention dalam entry sebelum ni, tema aku ialah merah hitam...kaler tu kan macam panas dan agak garang....so, of course le my family punye baju kene contrast kan....suapaya balance kan suasana nanti...idok ler sume sakit mata je tengok kaler terang2...hehehe....

okeyh, sebenarnya last month lagi dah beli kainnya...tapi baru nak update...:-) aku p beli kat Muaz Textile dekat Jalan TAR....aku teros pegi sana sebab aku dah penah tengok kain lace kat situ murah...and corak die not bad jugaklah...



ini ler di antara kain-kain yang ada kat sana....=)

Sebenarnya banyak lagi kaler lain yang ada...tapi kaler2 kat atas ni yang aku berkenan la untuk dipakai oleh my family...setelah dibincang2, di tolak tambah akhirnya aku pilih kaler krim...matching dengan semua kaler kan?kalo hitam, takot dorang sume panas pulak...pink macam x kena pulak dengan merah hitam...hijau tu pon same...lagipon aku beli 7 pasang, kaler hijau tu x cukop...


yang ni pulak untuk family belah lelaki...=)

Harga die memang sangat murah....tapi geram jugaklah sebab dekat situ die tulis lace 2m, satin 2m...sudahnya bile hantar kat tailor, die ukur2 rupenye 2 ela jer...ishkkk3....sadis tol...jadinya, kena ler tmbah lagi sepasang untuk family belah En. Tunang...belah family aku pulak dorang nak buat baju yang pakai sikit je lace tu..tak tau la rupenye macamana nnt...dorg sume kata lebih baik la kalo aku beli satin kosong je untuk dorg...huhu...mana la aku tawu nak jadi camtu...ingatkan nak bagi sume org nampak lawa mase majlis tu nanti....semoga baju dorg sume jadi la cantik macam yang aku bayangkan...

No comments: