Followers

Tuesday 31 January 2012

My baby boutique!!!

Assalamualaikum all da lovelies readers and silent readers....

Dah lebih 2 minggu aku tinggalkan blog kesayangan aku ni...luangkan jugak sikit masa untuk update story terbaru untuk korang..okey macam ni...sebenarnya, selain daripada busy prepare for my wedding, aku jugak busy sbb nak setup kedai atau bleh jugaklah nak cakap mini butik yang akan mula beroperasi besok (1/2/12)...Eh, kira hari ni la...hehehe...Butik Teribalqis diberi nama (tapi belum ade proper signboard n bunting dekat kedai tu) membekal dan menjual busana dan aksesori muslimah yang terkini...OKlah macam dah promote lelebey sangat je dah ni, kang orang meluat pulak...=)

ok, untuk sesape yang ada masa free or boring nak jalan2 bolehla datang lawat kedai aku di alamat :

No 7-1, Jalan Metro Avenue 1, Metro Avenue, Kajang Selangor...

Sempena pembukaan butik Teribalqis, 5 orang pelanggan pertama yang datang ke butik esok dan yang telah "LIKE" page Teribalqis Collection di Facebook akan menerima hadiah misteri dari kami...Jemput Datang ye semua!!!lebih banyak stok menarik ada di kedai...dan TAWARAN menarik hanya untuk ANDA!!!!

muuaaahhhhss3x~~~

nnt aku update lagi entry pasal my wedding preparation pulak k...=) tataaaa!!!!

No comments: