Followers

Thursday 5 January 2012

Kasut...Kasut..Kasut...

Salam dearie B2B~~~

Sebenarnya dah 2 minggu aku dapat semua kasut2 (nikah, kenduri, hantaran) aku ni tapi cuma lambat nak hapdet jer...cam biase la, kekangan masa dan cik Top (name manje lappy aku) aku yang dah nazak nyawa2 ikan..nak hapdet pakai Tabby (galaxy tab) akak aku x best pulak...=)

hehe, okla bebel2 banyak pon tak guna gak...meh tengok kasut aku meh...kasut biase jer, tapi yang penting kat mata aku nampak cantik...weee~~ tapi sekarang aku de gamba kasot nikah dengan kasut kenduri jer...kasot hantaran tak sempat nak snap pic...nanti korang tengok masa aku buat Review barang hantaran la k...ermm, nape aku cakap kasut kenduri yer??macam yang penah aku story sebelum ni, sebab aku tak sanding...pelamin tu cuma untuk bergambar kenang2an jer..tapi kasot tetap ader..hehehe...memang la dasar perempuan..


tadaaa~~ ini kasut nikah aku..cam kelaka kan ade bunga besa gedabak disitu..hehe, tapi aku suke!!


yang ni pulak kasut untuk majlis esoknyer....maybe nak tambah2 sikit kot pearl ke diamond ke..hehe, tu pon kalo datang mood aku rajin nak DIY...

4 comments:

Mama Ashraf said...

wahhhh...bnyk dah settle ni..
as penyakit M sedang berleluasa skrg..hehe

Ummi Balqis Ismail said...

hehe...alhamdulillah banyak jugaklah benda nye yang bergerak...maklumlah 2 bulan je lg nk majlis...bkn lame sgt pon...pejam celik pejam celik je dh 2 bulan...tu yg setel awl gak ni takot menggagau pulak kalo prepare last2 minute sangat...=)

dhiera zainudin said...

kite suke wedges tu~ mungkin sebab kite memang suka pakai kasut tapak macam tu kot. tak sakit kaki!

Ummi Balqis Ismail said...

dhiera : hihi, tawu takper...tu mmg nak selamat la tu beli kasut macam tu...takot sakit kaki...dahla kaki tecik, tapi tuannye badan beso...sian kat kaki...hehehe..tapi untuk kenduri mmg kite pilih kasut tinggi biase..xpelah pakai sekejap je pon..untuk hantaran, mmg kite beli wedges jgk sbb yg tu mmg nak pkai lame kan...=) dhiera nyer prep cane?