Followers

Thursday 9 August 2012

Review : Hantaran for HIM!!

Assalamualaikum and good morning everybody.....hari ni aku nak review pasal hantaran pulak...hantaran daripada pengantin perempuan kepada pengantin lelaki....temanya ialah putih hijau...semua adalah DIY oleh pengantin pompuan...jom tengok sikit hasilnya cemane....=)



9 bekas kesemuanya....

My fren merangkap fotografer x bertauliah aku tak sempat nak mengabadikan gambar hantaran satu2...but luckily, after arrangement untuk semua hantaran ni aku ada snap gamba satu2...cumanya background sepah2 sikit la...apepon, kita layan jelah ek hasil tangan kayu aku ni...:-)



Chocolates - Beryl's


Kasot - Valentino Rudy


Cincin perak
 (tapi cincinnya duduk dalam bekas ni 2 saat je sebelum disarung ke jari pengantin lelaki...ada drama sikit time tu...=)


Jam tangan - Esprit


Mushaf Tajwid


Set Perfume - BVLGARI


Set belt + wallet from Pierre Cardin


Bodycare from Bodyshop


Buah-buahan

So, itu sajalah gambar-gambar yang dapat aku share kat sini dengan korang...sila abaikan yer background yang tak cantik tu....Aku pakai 3 jenis artificial flower plus paku pakis sikit dengan yang bulat2 kaler oren tu...hehe, pastu ade jugaklah tambahan aku cilok bunga masa hantaran bertunang dulu....plus, aku ade beli jugak Butterfly 2 ekor yang aku letak dekat jam dan bodycare...semuanya aku selit2 je sesedap rase...hehe, agak2 macam sedap mata memandang je okeylah...amacam, ok x?takkan tengok jer, komen ler sikit....;-p

TIPS : beli barang-barang hantaran masa SALE, ianya sangat menjimatkan...dan beli barang yang betul2 korang akan pakai...lagi 1 tips ialah beli sikit-sikit so that korang tak akan terasa sangat perbelanjaan yang keluar...:-)

Sekian, TERIMA KASIH daun keladi...jangan segan untuk datang lagi...

-Ummi Balqis Ismail-


No comments: