Followers

Thursday 3 November 2011

Salam Perkenalan....

Setelah sekian lama membaca blog2 B2B sepanjang aku jalan2 (blogwalking), timbul jugak keinginan aku untuk mempunyai blog macam kalian juga...=)

(eh, tetiba aku rase mcm sgt skema pulak ayat haku..hahaha...sori2 aku bukan la skema cmni.....)

aku sempoi je..tp bile menulis tu suke tulis ayat2 cm skema rama gitu....maklum lah penah bercita2 nk jadik penulis novel tp x penah nye aku menulis satu2 cerita tu sampai abes...asik tergantong jer....ehhhh3, banyak pulak yang aku merapu neh...oklah sebenanyer tujuan blog ini dibina hanyalah untuk berkongsi dengan B2B lain  persiapan perkahwinan idaman setiap wanita...aku suka sangat idea2 yg diberikan dlm blog mcm Pn. Xora, Dyll Basri, isubumperkahwin, Cik Zimie dan ade lg blog2 yg dh lame jugak la aku follow....

aku sangat kagum dengan blog2 lain yang mantoppp dengan idea2 bernas utk digunakan dlm wed preps...thank sgt korang for the info...etceli, (ceceyhh, nk speaking lah pulllokk...) aku dh tanam niat nk bt blog ni dh lame sgt sblm aku bertunang lagi...tp asik x berkesempatan jer...skarang ni aku dh slmt menjadi tunangan kepada En. MTS dah pon lebih dari 2 bulan dh....hehe, dh lame kn br sibuk nk bt blog ni jugak....x kire la janji aku nk jugak ader blog sndr....thehheheheee~~

oklah2, dh banyak sgt aku merapu ni...dengan lafaz Bismillah, maka rasmilah blog ini diberi nama Kalau Dah Jodoh...walau kita jauh, kasih kita tetap teguh.....=) insyaallah, dalam tempoh 4 bulan lagi aku menjadi isteri yang sah kepada MTS....dan dalam waktu yang singkat ni jugak, aku akan cuba sedaya upaya merealisasikan majlis impian aku...walaupun sederhana, yang penting majlis itu penuh kegembiraan dan keberkatan...Aminnn~~

Ni gamba aku mase bertunang hari Raya ke-2 arituh...tu pon kalo ade yang nak tengoklah..hehe...LAYANZZZZZ.....

 ini ialah sebelum pertunangan berlaku...hehe, simple je aku kan...tp mase nk sarung cincin, aku kene pakse pkai selendang panjang, konon2 mcm veil tu la....hantaran tu pon buat sendiri jer...=)


 
 wif my siblings, cousin n nephew....=) all da pinks!!!i loikeee...


oklah ini dia mase yang ditunggu2....perbincangan diantara kedua belah pihak...yang pkai baju melayu kaler krim itu ialah ayanda ku manakala yang pkai baju itam tu plak my future FIL...=)


bersalaman dengan future MIL lepas cincin disarung ke jari manisku...=)  tp yg sedihnye xde sape pon yang sempat snap saat jari aku disarung cincin...Uwaaaa, cm nak nanges je...:'(( maklumlah aku x pkai OP pon cume pkai DSLR sndr jer...tp nsb bek la abg aku sempat rakam adegan tersebot....


okeyhhh...dah selamat menjadi tunangan MTS, maka sesi bersalam2an dan berkenalan pulak ler dgn bakal sedare mare aku plak...nasib baik ade bakal kakak ipar yang baik hati tolong perkenalkan semua dkt aku...but h0nestly mmg aku x sempat nk ingat semua org..maafkan saye...=)


berjimba2 dan bercanda ria di tepi tangga sementara family MTS menjamu selera...=DD


Lastly...foto bersama ayahanda tercinta...macehhh ABAH!

Setakat ni, tu jelah yang aku nak kongsikan di alam maya ini...selamat malam...mimpi indah ya!!!esok jumaat...sabtu balik kampung...YEAYYYY!!!

No comments: